Uren bijhouden doe je met Workspace

Als je als ZZP’er klussen uitvoert voor diverse opdrachtgevers, dan worden de kosten meestal berekend aan de hand van de gewerkte uren. Deze gewerkte uren zijn dus belangrijk om bij te houden en terug te koppelen aan degene die de factuur betaald. Maar dan moet je dus wel weten hoeveel uren het zijn. Een handige tool om dit, en nog veel meer, mee bij te houden is Workspace. Deze tool heeft een speciale mogelijkheid voor urenregistratie.

Uren bijhouden met een timer

In Workspace kan je eenvoudig een timer aanzetten. Als je eenmaal start met een bepaalde klus zet je deze timer aan, en wanneer je klaar bent zet je deze timer weer af. Op die manier heb je na het einde van een werkdag een compleet overzicht van waar je je gewerkte uren in hebt gestoken. Via de tool van Workspace is het mogelijk om deze uren direct om te zetten naar de uiteindelijke factuur die wordt verstuurd. Zo weet de klant zeker dat je geen uur teveel hebt gerekend!

De mogelijkheden van Workspace

Het is dus mogelijk om de gewerkte uren direct door te spelen aan de klant. Want via Workspace kan je bijvoorbeeld ook een offerte of een factuur laten maken!

Reacties zijn gesloten.